__

Det blev så himla tomt här hemma!

Rebecca (nuvarande ägare till Lorden) har varit här och praoat hos mig efter tävlingen tillsammans i Örebro. Det är så konstigt att man kan lära känna en person på så kort tid och det känns som att man har varit nära vänner under flera år. Som jag har skrattat ihop med Rebecca, och det har känts så otroligt avslappnat, roligt och vi har kunnat prata och skämta om allt mellan himmel och jord, det känns som en vän jag haft under väldigt lång tid och som förstår sig på mig hur väl som helst. Knasigt egentligen hur det kan bli, men att få nya så underbara vänner med i sitt liv är ju alltid lika härligt!
 
Under praoen fick Rebecca prova på allt möjligt, mocka och fixa stallet tillsammans, packa höpåsar, dressyrarbeta hästarna i ridhuset, rida ut och klättra med hästarna, konditionsträna med korta läder, hoppa linjer och olika bågar. Hon fick också klippa Caruso och så åkte vi till kiropraktorn. På kvällarna blev det filmmys och smoothie. Jag hade verkligen sjukt kul och fick mycket hjälp med allt. Men när man vänjer sig vid att ha en att dela dagarna och jobbet med, äta lunch och alla andra måltider och dessutom någon som sprider så sjukt mycket skratt och glädje, känns det förvånandsvärt tomt när man blev ensam igen! Men vill tacka min fina vän för de här dagarna!

Hästarna går riktigt bra, har hoppat serier på banan och jobbat stenhårt markarbete och mycket uteritter. Ville har utvecklats MASSOR i dressyrarbetet, sjukt roligt! Kommer bli såååå fin med arbete! Valence går så fint varje pass och alla hästarna känns överlag riktigt fina, glada, friska, pigga och starka!


Kommentarer
Anonym säger:

Hej! Jag tycker också det blir ensamt ibland. Du kanske skulle skaffa en partner. Roligare när man är 2.

2012-11-01 | 21:48:44
Rebecca säger:

<3 <3 <3 Fina kompis! Saknar dig jätte mycket! Tack igen för allt!

2012-11-02 | 00:39:24
Bloggadress: http://xerxes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback