__

Jätteroligt!

Den 15 december ska jag upp till Stockholm och bo över till söndagen hos min underbara vän Rebecca (Lordens nuvarande ägare). På lördagen ska jag dessutom hålla hoppträningar på anläggningen Djursholm där KLorden är uppstallad. Träning både för Rebecca och Lorden förstås men också för andra som vill vara med! Hur kul ska inte det bli!!! :) Vi ska under helgen också julhandla, gå ut på lördagkvällen och kanske bio på söndagen. Och med tanke på hur sjukt mycket vi skrattade sist när vi var i Örebro på meeting och när Rebecca praoade här så vet jag att det kommer bli en otroligt rolig helg med min fina vän! :) <3

Är det någon som skulle vilja vara med på hoppträningen i Djursholm så är det bara att ni hör av er till mig eller Rebecca! :) 


Lorden & Rebecca på deras första tävling tillsammans! :)

Kommentarer
Linda säger:

Hej Amanda!

Hade du inte kunnat lägga ut en utvärdering för varje häst detta året, och sen mål med dina egna inför nästa? :)

2012-11-21 | 20:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback