__

Onsdag

Vet inte hur jag hade klarat mig utan min underbara vän Amanda idag som hjälpt mig så himla mycket¨.

Red ut ganska långt på Valence idag som mest ville få av mig men jag  tror det berodde mycket på att jag hade bomlös sadel pga att det kom så mycket snöblandad regn och ville inte förstöra sadeln. Hur som helst så var han bättre mot slutet och då ledde jag honom resten av vägen hem. Äsch, han är nog lugnare imorgon, brukar vara fin efter ett jobbigt pass. Ska rida honom inne på arenan imorgon på dagen också.

Nu åker vi mot Globen om några timmar. De mesta är packat och klart. Ikväll ärdet stora ryttargalan så det ska bli jättekul, pappa och Amanda tar hand om Valle sålänge! Tusen tack <3


Kommentarer
Emelie säger:

Lycka till! :D

2012-11-28 | 20:11:40
Anonym säger:

Berätta hur det går för dig.. Så nyfiken!! :)

2012-11-30 | 10:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback