__

Väldigt ledsen och besviken!

Valence och jag fick bara reservplatsen till Globen, så alltså ingen tävling med laget där i år. Jag kan inte besrkiva hur ledsen och besviken jag är. Vi hjälpte laget med en felfri 140 i sista omgången i elitallsvenskan, som gjorde att laget tog sig till kvartsfinal i Strömsholm. Där fick vi inte vara med. Nu när vi har toppresterat och Valence aldrig varit i så fin form, blir vi återigen bortvalda. Jag är så oerhört ledsen över detta, jag ville verkligen få rida in på den där arenan och jag vet att min häst hade älskat att prestera i den spektakulära miljön, klasserna ungdomsryttarna hoppar är 125 + 130. Varje gång vi fått chans att rida i laget har vi levererat nollor, till och med då när jag fick upp och rida som seniorryttare. Så jag förstår ingenting.

Men, nu har jag ju varit på föreläsning om mental träning och kommer inte älta det här, it's not my business. Jag kan inte påverka det här valet. Har ju under hösten fått förslag från ett par andra klubbar som skulle vilja att jag bytte, och eftersom jag älskar att rida i lag och känner mig så bortvald utan att jag förstår anledningen, för det kan inte ha med resultaten att göra, så finns fortsås tankarna där. Men jag trivs ju väldigt bra i Årsta också, och har fått det fina förtroendet med sponsring från Runsten Equestrian. Men det kan ändå vara värt att tänka på.

Är iallafall glad över min fantastiska Valence som är i en fantastisk form. Om man bortser från SM där han inte var frisk så har han sedan juni varit felfri i samtliga 130 och 135-klasser han har startat samt vunnit två 140! Senaste två starterna han har gjort har han vunnit och kommit trea i 140. Han är min stora stjärna och bästa vän! <3
 

Kommentarer
Mercedes säger:

vad synd att du inte får vara med, men vilken fin runda och grattis till alla bra resultat :)

2012-11-16 | 11:24:07
Bloggadress: http://photobelle.blogg.se
Anonym säger:

Så dåligt... Förstår att du är besviken!!

2012-11-16 | 12:27:30
Malin säger:

Vilka får rida i laget istället? Förstår absolut att du är besviken, men ens egen prestation måste ju alltid sättas i relation till övrigas när det gäller laguttagningar. I en klubb som Årsta Runsten där det finns så många bra är ju konkurrensen tuffare så klart. Men du verkar ju vara en himla kämpe och kommer snart igen!

2012-11-16 | 13:18:14
Maria säger:

Du förtjänade verkligen att ha en given plats i laget!!!

2012-11-18 | 12:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback