__

Bästa passet tillsammans med Caramelle!

Det är så roligt, känner en positiv skillnad varje ridpass just nu med "Mell". Hon är jätteduktig. Idag red vi ut och galoppjobbade i skogen i det underbara vädret, jobbade mest i mycket samlad galopp. Hon tyckte att det var jobbigt men var stundtals mycket fin! När vi kom hem gick vi in på banan där jag hade två räcken på digonalerna samt en 7-studsserie där varannan var hög och varannan låg. La henne nära på räckerna på diagonalerna för att få henne kvick och att hon skulle hoppa på kraft. Hon kändes så stark i sitt avstamp och la på ordentligt med höjd i studsen! Så fin!! Jag måste försöka forma henne som jag vill ha henne med sikte att kunna hoppa stora klasser i framtiden, och det känns så roligt när hon gör så fina framsteg varje ridpass!

Nu ska jag kasta i mig lite lunch och gå ut och rida fler hästar i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback