__

Rejäl uppryckning!

Madonna var jätteduktig men fortfarande lite spänd. Tog tränsbettet för att kunna ha bättre koll på henne. Ett pet på b-hindret i trekombinationen på bakbommen som jag ridmässigt inte hade kunnat göra något åt. Kom in precis som jag ville över a men hon fick helt enkelt för långt till b. Ett pet i dagens runda! Nöjd! Valence gjorde sin första större tävling efter sina spänningar i ländryggen och vila och är definitivt på god väg tillbaka! :D Ett pet på ett räcke som jag får ta på mig, hann inte bli klar i tid. Jättenöjd med rundan annars. Min prins <3 Tiden var väldigt snålt mätt och jag valde att inte rida någon av hästarna så forcerat mot klockan men red flera av de kortare vägarna i ett lugnare tempo, båda fick tidsfel trots det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback