__

Rolig helg att se fram emot

På fredag kommer Rebecca hit med Lorden sen åker vi mot Örebro på kvällen för meeting under helgen. Hon ska hoppa 110, 120 och 120 med Lorden. Jag tar med mig Valence som går 130 på lördagen och 140 på söndagen. Rebecca är så söt för hon har bjudit mig på hotell som vi ska bo på, lyxigt och skönt att inte bo i illa lastbilen faktiskt! Det ska bli riktigt roligt och jag hoppas kunna hjälpa till åtminstone lite med Lorden, men framförallt ska vi umgås och ha en väldigt kul tävlinghelg tillsammans! :D


Lorden och jag på en tävling i Runsten, 130.

Kommentarer
Rebecca säger:

Wieeeee whooooo galet kul skall det bli! :)

2012-10-26 | 13:46:18
Bloggadress: http://xerxes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback