__

Fniss

Det är tur att man kan bli väldigt road av att läsa en blogg jag kikar in på emellanåt. Tjejen i sig, Siri, borde nog satsa på att bli författare för ungdomsböcker eller något i framtiden. Det påminner mig om böckerna man läste i tonåren, typ Linas kvällsdagbok och såna där man läste och tårarna bara sprutade. Humor ut i fingerspetsarna. Mycket läsvärd blogg och perfekt nu när jag är sjuk kan jag sitta i min ensamhet och skratta framför datorn! Dessutom har hon ju köpt en häst med massor av hopp som faller mig i smaken!

www.lamints.blogg.se

Kommentarer
Astrid säger:

Haha hittade den bloggen igår, så rolig! ;D

2012-09-18 | 15:08:06
Siri säger:

HALLÅ, tack! Nu blir jag lite generad nästan, typ röd istället för grisrosa i ansiktet.

2012-09-18 | 23:43:47
Bloggadress: http://lamints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback