__

Huuuur kul som helst

Så himla roligt!

Sista helgen i oktober åker jag till Örebro på meeting bara över två dagar, tillsammans med Rebecca och Lorden!!! :D Eftersom att båda bor här under veckan eftersom hon ska praoa hos mig, så avslutar vi med att åka iväg bara vi två med varsin häst och ha roligt tillsammans på tävling! Världens gulligste Rebecca ska bjuda mig på att sova på hotell över natten, (lite skönt att slippa sova i en trång lastbil en natt;)), vilket betyder att hon samlat rejält med pluspoäng eftersom att hotellfrukost är svårslaget! ;D Jag kommer ta med mig antingen Ville som då ska gå 110, 120, 120, eller Ramius som då går 130, 140! Har inte bestämt mig ännu med gud så roligt vi ska ha :D


Lorden & jag 130 Runsten

Kommentarer
Jessica säger:

Lite luft i språnget där, fint! haha :)

2012-09-24 | 11:47:41
Bloggadress: http://puzzleofmyheart.blogg.se
Rebecca säger:

Wieee vad kul vi skall ha och vad mycket priser vi skall ta med hem :D skall bli så himla roligt och mysigt! Bara 33 dagar kvar nedränkning har börjat :)

2012-09-24 | 23:26:06
Bloggadress: http://xerxes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback