__

Så trött på mig själv!

Förut var jag verkligen ALDRIG sjuk, så gott som iallafall. I år känns det som att jag varit sjuk mest hela tiden. Och nu var otroligt många runt omkring mig sjuka, och så var jag så glad över att jag höll mig så frisk, men så får man den här smällen iallafall. Mitt stora problem är ju att när jag blir sjuk så kör jag på iallafall, vilket gör att jag ofta är sjuk i ett par till flera veckor. Nu vilade jag helt och hållet i två dagar och kände mig frisk, men då red jag direkt alla hästarna och gjorde allt med hästarna och stallet själv. Nu är jag sjuk igen, men har sovit 10,5 timme i natt så nu har jag lite mer ork och ska rida idag iallafall, för hästarna måste ridas. Får dock hjäp av Erika och hon tar även stallet idag. Vilken tur att man har så fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback