__

Svar på några frågor

Varför ska du sälja Caruso? Va inte han din stora framtidshäst?

Ibland blir man tvungen att sälja och jag måste sälja en av mina bästa hästar för att få en bra ekonomisk plattform att jobba vidare med verksamheten på. Det känns förstås otroligt sorgligt och jobbigt, men ett måste om jag ska klara att ta mig vidare inom sporten.

Hva hadde du gjort om du hadde mulighet for å jobbe hos en av de beste rytterene i verden? Hva tenker du om det og er det noe du ville gjort, og hva hadde du gjort med hestene, Valle? Det hadde vært veldig hyggelig om du hadde svart :) Liker virkelig bloggen din : )

Jag är inte så säker på hur jag skulle göra i den situtionen. Min plan är att åka utomlands till någon toppryttare några månader för att träna och utvecklas, men jag tror inte att jag skulle vilja flytta utomlands och sluta med min egen verksamhet, inte som jag känner just nu i alla fall. Om jag ska åka nästa eller nästnästa år blir det nog till Holland och då vill jag ta med mig två av mina egna hästar dit.

Skulle jag åka iväg för att jobba en längre tid skulle jag sälja alla mina hästar förutom Valence som jag skulle försöka få en vän att rida under den tid jag skulle vara borta. Honom kommer jag alltid ha kvar!

Vad roligt att du tycker om bloggen! : )

Varför tävlar du inte Kulan själv längre?

Just nu har en av mina närmaste vänner och också elev till mig fått möjligheten att utveckla sin tävlingsrerfarenhet på Kulan eftersom att han är så otroligt modig och vill bara göra rätt. Han har bara tränats och vilat under sommaren så nu ska han mer på allvar komma ut på tävlingarna igen. Jag kommer själv göra några starter under hösten, men Amanda kommer också få chansen att fortsätta tävla och träna honom lite. Det är bara bra för min del då han behöver mycket tid och jag kan lägga ännu mer fokus på mina bästa hästar och försäljningshästarna!

Ska du åka utomlands på en semester i år igen, för visst var du på Irland förra året? Vem tar hand om hästarna då?

Nej jag tror inte att det blir någon sån resa i år. Jag fick resan i 20-årspresent av två vänner att vi skulle åka till Irland i fyra dagar. Helt underbart var det och ett minne för livet! Då fick jag hjälp av familj och vänner, men i år kommer jag stanna hemma.









Kommentarer
Monika säger:

Du har ju fått Ramius att tävla på, så då blir det väl ändå lite lättare att sälja Caruso.

2012-09-14 | 15:45:09
Anonym säger:

Tack för svar, jätte roligt att läsa :)) älskar din blogg!! :D

2012-09-14 | 17:49:25
Lindish säger:

Fina minnen :) <3 Puss!

2012-09-15 | 20:16:13
Bloggadress: http://lvsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback