__

Tävlingsplanering

I helgen är det ingen tävling, men det är minst sagt mycket som händer ändå... Nya hästar och hästar som åker blir det i helgen och nästa vecka. Dessutom så är det ju Scandinavium så jag kommer sitta bänkad framför sändningarna i soffan all ledig tid eftersom jag inte är på plats i år. Önskar förstås också mina vänner bla Stina och fina Quidam stort lycka till i YR-finalen där nere!

Men sedan ser tävlingsplanering ut som så:

1 maj Västerås
1m + 1m med Monalisa
1m + 110 med Agamemnon

4 maj Mälarhöjden
110 + 120 med Flying Emma
110 + 120 med Agamemnon

5 maj Västerås
130 + 130 lag (elitallsvenska omg. 3) med Ramius
130 med Valence

9 maj Mariefred
95cm + 1m med Monalisa
95cm + 1m med Imeldina

10-12 maj Högbo nationellt meeting
140, 140, 145 med Valence
140, 140, 145 med Ramius

14 maj Jump Club
110+120 med Flying Emma
110+120 med Agamemnon

19 maj Botkyrka
130+140 Lady Madonna
130+140 Ramius

24 maj Tierp
130+140 Lady Madonna
140 med Valence

Som ni ser har det tillkommit några hästar som inte är bekanta för er än. Mer info kommer senare. Det här är också bara en preliminär planering då några av hästarna kanske ev blir sålda under tiden och några nya kommer in i stallet som också ska ut och tävla. Men detta är i alla fall en ungefärlig planering och maj månad kommer bjuda på väldigt många roliga tävlingar och mycket starter! :) Jag hoppas kunna hoppa utan gipset from Högbo och framåt.

Får se om hur länge Donna får stanna kvar i stallet nu... Tävlingssäsongen skulle bli otroligt mycket tråkigare och fattigare utan henne <3 Vi får se hur det blir. "Min" lilla fighter <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback