__

Dagarna efter Västervik

Ramius och Valence har bara gått en lugn tur vardera i skogen och sedan vilat så mycket som tre dagar var efter Västervik. Tror det var nyttigt för både knopp och kropp! Idag ska båda ut på en längre tur i skogen.

Alla andra hästar jobbas för fullt och känns jättefina! Hoppade min lilla bebis Callisto igår och han hoppade med sådan lätthet, min fina och väldigt lovande kille!

Carrie hoppades också lite igår inför en mindre tävling i helgen och hon kändes fin! Älskar den där hästen, hon har ett hjärta av guld och är en riktig liten arbetsmyra. Hon har mycket energi och positiv inställning till precis ALLT!

Var iväg hela eftermiddagen och kvällen i tisdags och höll träningar för några duktiga elever. Efteråt hoppade jag Imeldina som hoppade helt fantastiska språng! Var uppe och kände på några språng på 135-höjd. Hon hoppade så jag fick lite rysningar, fina tjejen! Hon ska också gå en 110 i helgen på en tävling väldigt nära oss och därefter går både hon och Carrie 110 + 120.


Min och Idas senaste start

Kommentarer
Caroline säger:

Riktigt fräck häst :)

2013-08-30 | 09:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback