__

........

Gaaaaah... smått galen, arg och irriterad just nu... Båda mina älskade hästar hoppade fantastiskt i dagens GP 145. Ramius luftade ordentligt över många hinder, två nätta pet men rejäl förbättring sedan igår.

Valence kändes som en dröm. Flyter igenom klassen och det kändes så vansinnigt enkelt på hans rygg. Felfria genom hela banan inkl två- och trekombination. River det två allra sista hinderna på banan. Hade enkelt haft råd med ett ner... tror att han missuppfattade näst sista oxerns bakkant med frambenen, har aldrig hänt tidigare. Så rider jag tyvärr in ett extra till sist a. Vilken besvikelse. Så ledsen!

Hoppning är verkligen en marginalsport. Så små saker som skiljer från succe till en ganska dålig dag.

Men måste verkligen ta med mig känslan hem. Mina hästar är fantastiska! ♥

Kommentarer
Lisa H :) säger:

Synd Amanda. Det såg iaf väldigt bra ut!

2013-08-18 | 15:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback