__

Dagarna som gått

Jag har varit urkass på att blogga senaste dagarna.

Jag har finbesök hemma i form av Rebecca och Lorden, så himla roligt och mysigt!! De kom i fredags och ska nog stanna till på tisdag. Lorden står i sin gamla box och går med sitt ex Madonna i hagen och verkar må som en kung! :D Rebecca och jag har lika roligt som alltid :D

Igår var jag i Hamre och tävlade med Madonna och Ramius. Donna hade tyvärr två 4-felsrundor men kändes riktigt fin i 130n och nedslaget får jag ta på mig helt och hållet. Det var en rivning på ettan där jag inte fick till vägen som jag skulle. Hon hoppade strålande i trekombinationen!!

Ramius var som vanligt mycket spänd i första klassen, två pet. Ett tar jag absolut på mig när vi kom för nära in i en kombination. I 130-klassen så var han felfri och jättefin! :D Det är så kul för hittills i år har han startat tre 130 och varit felfri i samtliga. Däremot har han varit spänd i första men det är så kul att det släpper och han verkligen levererar i andra och den större klassen. Min älskling!

Idag var det elitallsvenskans första omgång med Valence. Superfin på framhoppningen men sinnesjukt het på banan. Riktigt dålig runda och hoppning från hans sida idag tyvärr. Två nedslag och en runda som bara är att lära sig av och glömma. Jättetrist!


Mina små älsklingar Rebecca & Lorden! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback