__

Nu är han min

Har köpt ut ägarens del i Svampen (Vinceur van't voortveld). Kan vara det bästa men också det sämsta jag har gjort. Han är verkligen ett projekt att jobba med... Får se om jag kommer lyckas eller inte, en av de svåraste hästarna jag fått hem hittills och i överlägset sämst skick. Men också en häst som tilltalar mig och som jag fäst mig vid väldigt mycket. Vi har redan byggt upp väldigt starka band. Försäljningshästar är inte till för att köpas av mig själv, men detta blir mitt eget undantagsfall... Ska bli roligt och mycket spännande!





Kommentarer
Johanna S säger:

Kul!! Grattis! :-)

2013-02-11 | 11:15:49
Anonym säger:

Grattis så roligt :D

2013-02-11 | 12:55:39
TLindh säger:

Vad fin han är, himla söta bilder! :)

2013-02-14 | 10:37:11
Bloggadress: http://blog.thereselindh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback