__

Det som egentligen inte ska hända...

Har verkligen gått och kärat ner mig i dessa två flickor. Lady Madonna och Caramelle... Två hästar med fantastiskt hoppsyke och stora språng  och kvalitéer i sig. Och utöver det helt underbara personligheter i stallet och hanteringen. Båda är lite egensinniga och speciella, dock på mycket vänligt sätt, som damer ska vara...

Lady Madonna är så viktigt och speciellt för mig just för att hon just är en av mina bästa tävlingshästar och att jag kan tävla de högre klasserna på henne. Caramelle för att jag känner att det finns så otroligt stor utvecklingspotential i henne. Mycket jobb och rutin kvar förstås, men ett psyke och språng som borde räcka långt...

Det är ju inte meningen att man ska få samma känslor för hästar man har hemma för utbildning/tillridning/försäljning eller vad det nu är som till sina egna. Men de här två flickorna har verkligen tagit stor plats i mitt hjärta. Nästan lite för stor...
(Kommer köpa bilden)
 



Kommentarer
jennifer säger:

förstår problemet för dig, men tycker ändå att det är just det som utmärker dig litegrann. du bryr dig så mycket om dina tillridning/försäljningshästar också.

2013-01-24 | 16:09:00
J. säger:

Jag har full förståelse för att du fallit pladask för fina Madonna!! ;)

2013-01-24 | 21:39:17
Alexandra säger:

Förstår hur du känner dig! Det är alltid lika jobbigt när man fäster sig vid någon speciell, men det är tyvärr bara att bita ihop och hoppas det går bra för nästa ryttare. Och att man få se hästen på tävlingsbanorna! ;)

2013-01-26 | 14:49:46
Bloggadress: http://abstable.blogg.se
Elin säger:

Har även bilder på dig, dom finns på. " hästfotograf Elin lillsunde " på Facebook ;)

2013-01-31 | 13:23:07
Bloggadress: http://nattstad.se/elinlillsunde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback