__

God fortsättning på er allihopa!

Hoppas alla hade en härlig och rolig nyårsafton, det hade jag verkligen! Det nya året har nu börjat och mitt liv ser också lite annorlunda ut. Ska nu hålla benhårt på min mer strukturerade vardag efter en ganska slapp decembermånad.

Ser fram emot det här året väldigt mycket och tror att mycket kommer att ändras under årets gång från hur allt ser ut just nu.

Redan på fredag sätter allt igång lite mer på allvar då jag åker och hopptränar i Södertälje med två hästar!

Har ni några önskemål om något sätt jag kan förändra bloggen på så får ni väldigt gärna kommentera det här inlägget!


Kommentarer
Linnea säger:

Ska du ner till Falsterbo själv eller med hästar i sommar? :D

2013-01-01 | 18:37:07
Alexandra säger:

Hej! När skulle du skriva ett inlägg om hur du startade upp fin företag osv? :)

2013-01-01 | 19:31:47
Emelie säger:

Ny design, presentation av ditt företag, du har jättebra upplägg men om du vill ha fler läsare och bättre statistik så kanske du borde uppdatera oftare.:) mer åsiktsinlägg, även fast jag tycker det är roligast att läsa om dina hästars vardag:) tycker om din blogg men saknar uppdateringar ibland!

2013-01-01 | 20:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback