__

Hm...

Min blogg har blivit mer och mer så som jag INTE vill att den ska bli...

Har verkligen försökt ta lite distans till "åsiktsinlägg" osv. Skriva ut sina tankar och åsikter om saker och ting offentligt har inte varit intressant för mig. Vill helst hålla det inom mig, familjen och vänner. Måste försöka hålla kvar på det spåret, annars kommer det sluta i att jag inte vill behålla bloggen.

Bloggen är egentligen till för att skriva och berätta om min satsning, hästarna och vår resa tillsammans. Och förstås att jag vill jobba med att utbilda och ta emot andras hästar osv. Och för mina hästägares och sponsorers skull. Men jag är absolut inte ute efter att ha en provocerande blogg, ha flest läsare och en "diskussionsblogg". Trots det känns det ibland som att det är precis vad min blogg är ibland...

Ni läsare får jättegärna kommentera, tycka till och komma med åsikter! Det är verkligen jättekul när ni kommenterar mycket. Men jag skulle uppskatta om ni läsare inte har alltför mycket åsikter och tillrättavisningar om hur jag ska rida och tänka kring mina hästar. Jag har tränare, familj och väldigt kunniga människor runt omkring mig som hjälper mig med det. Tänk själva om jag skulle lyssna till alla människors åsikter, då skulle jag ju vara totalt förvirrad hela tiden! Alla har sin väg att gå och ingens resa mot målet är identisk en annans. Alla har sitt team omkring sig och sina personer som de anförtror sig till. Alla har vi alltid saker som måste förbättras och så kommer det också alltid att vara. Jag är fortfarande i början av min resa och har väldigt mycket kvar att lära!


Kommentarer
Frida säger:

När man läser vissa kommentarer i din blogg så undrar man varför folk ska behöva vara så taskiga?!Tycker du har en trevlig och positiv inställning både när det går bra och dåligt. Jag känner inte dig överhuvudtaget men läser din blogg ofta. Låter nästan som vissa personer är avundsjuka på dig. Det är klart vissa kanske är det eftersom du har så fina hästar och rider på hög nivå.
Lycka till med allt, kram

2013-01-20 | 21:44:36
Anonym säger:

Du är en fantastisk förebild Amanda, tycker verkligen om din blogg och din hästsyn :)

2013-01-20 | 21:59:10
J. säger:

Du är jätteduktig på det du gör Amanda!!
Försök att bara ignorera alla nedvärderande och tråkiga kommentarer.. Det handlar bara om avundsjuka..

2013-01-20 | 22:04:16
Alexandra säger:

Du är en inspiration för många yngre ryttare. Men om du inte hade räknat med andras åsikter eller vill ha andras kommentarer och åsikter håller du på med fel sport. ;)
Det är alltid lättare att kritiser eller kommentera andra än sig skälv och omedvetet gör man oftast det som har samma problem som sig själv.
Och sen är alla så himla duktiga och ett finns så många olika sätt att höra saker och ting.
Så det du kan göra är att, inte ta åt dig för mycket utav åsikter då du har ett väldigt bra team bakom dig. Utan istället lyssna på det folk har att säga o sen fortsätta som du gjort innan! :)

2013-01-21 | 08:10:44
Bloggadress: http://abstable.blogg.se
Erika säger:

Nu har jag inte tittat på så många kommentarer så vet inte vad som skrivs.
Men jättebra inlägg det här av dig! Det här borde du publicera en gång i veckan :). Förstår inte varför vissa har ett behov av att skriva strunt till någon annan. Speciellt inte till en som dig som är duktig, seriös och har massor av erfarenhet och duktiga personer i din omgivning.

2013-01-22 | 08:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback