__

Imorgon

Ska sova nu. Helt slut efter en lång dag. Imorgon bär det av till Södertälje för pay'n jump. Har med mig Svampen och Caramelle från mitt stall. Båda lär vara lite småvilda om jag känner dem rätt...

Sedan ska jag hoppa Memo och Cactus åt sina ägare! :) Första gången vi är på nytt ställe.

Därefter hem och hoppträna två hästar till åt ägare i närheten. Efter det hålla träning. Sedan åka och hoppa Valence och Kulan i ridhuset sent på kvällen.

Imorgon blir en lång dag. Men det skulle vara mycket mindre kallt och jag tror att vi kommer få en väldigt rolig dag! :D


Valence, vinst 140 november 2012

Kommentarer
Anonym säger:

Hade inte du kunnat skriva om speciella egenskaper hos varje häst i ditt stall? Alltså lite annorlundare saker :)

2013-01-20 | 20:11:41
Tove säger:

Ja, om du skulle vilja skriva om ovanstående skulle vara jättekul :)
Exempelvis om de har några olater, tix eller liknande..

2013-01-20 | 22:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback