__

Filmer 130 i helgen

 
 Valence grund + omhoppning. Blev inte riktigt klar till sista hindret i grunden, därav lite skumt språng. Tycker att han var helt fantastisk i omhoppningen, svängen till sista oxern har vi inte mycket utrymme att spela på... ;) Hade behövt ta ett galoppsprång mindre till det tredje sista hindret för att lyckas vinna klassen, men är annars nöjd med omhoppningen.


Ramius grund. Tyvrr fanns inte film kvar på kameran så de sista två sprången i grunden finns inte med. Men ni får se så långt det blev filmat iallafall! Är inte helt nöjd med att han hoppar med högre nacke än jag tycker att han vanligtvis gör. Tror att jag måste ha lite annan teknik med detta bettet för att det ska komma till sin rätt... Det här var första gången vi hoppade på det bettet så det är inte så konstigt att han och jag inte riktigt förstår varandras signaler ännu. Håller på och funderar så att huvudet knakar på om jag ska fortsätta med det här bettet eller gå tillbaka till det som ha känts bäst hittills...

Kommentarer
Anonym säger:

Det är en fröjd att se dig rida! Omhoppningen med Valence kan jag kolla på hundra gånger om =)

2013-03-19 | 12:44:52
Anonym säger:

Måste bara få skriva att jag ryser varje gång jag ser dig och fantastiska Valence tillsammans!

2013-03-20 | 10:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback