__

Filmer från Högbo

Kommer försöka ladda upp lite filmer på bloggen ikväll, bland annat från Högbos tävlingar i helgen.

Bjuder på Valence omhoppning i 140-klassen vi vann så länge. Jag visste att om jag var felfri så skulle jag bli sämst 2:a, så red mer på säkerhet än att riska. Tur för mig att sista ryttaren fick ett nedslag, då slutade vi som ensam dubbelnolla vilket gav oss segern i klassen!

Kommentatorn räknade fel efter min omhoppning, hon sa att "det räcker till en andra plats så här långt". Det var för att en annan hade snabbare tid i omhoppningen än mig men hon hade med sig 4 fel från grundomgången. Resultatet korrigerades efter men det finns inte med på filmen.

Kommentarer
Anonym säger:

Världens finaste!
Ni är sååå samspelta!

2013-03-04 | 16:30:55
Anonym säger:

Fina rundor! :) men skulle du inte börja tänka på sitsen igen? Du sitter ganska mycket framåtlutad...

2013-03-04 | 21:25:46
madeleine säger:

Ser plättlätt ut, om man ändå kunde rida sådär :)

2013-03-07 | 20:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback