__

Unghästarna ska tävlingsdebutera i helgen!!

På söndag ska Yamazaki och Monalisa göra sin första tävling i livet. Det kan gå lite hur som helst och är alltid lika spännande. Tänk hur många hästar jag fått göra allra första starten med, det är så roligt att få vara med om det! Valence, Caruso, Lorden, Kulan, Amoremi, Calypso boy och Scandinavia är några av de hästar som gjort sin livs första tävlingsstart med mig. Det är en upplevelse!

Film på Valle som tävlades första gången som 5-åring. Vår första tävling är 90 cm som ni ser hur det gick på filmen vid ca 0:58. Så gick det för oss i vår tävlingsdebut ;) Han var 5 år och jag 15 år tror jag. Det är just på den tävlingsplatsen vi ska tävla Lisa och Yamazaki på söndag också, får hoppas att det slutar bättre ;)

Kommentarer
Hanna säger:

Vad skoj! Eskilstuna är så himla rolig tävlingsplats! Ska också dit med min men på lördagen. :-)

2013-03-07 | 21:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback