__

Valence & Ramius

Hade en underbar dag som började med tävling i Västerås med mina stjärnor! Valence var dubbelnolla och placerad i sin klass 130. Ramius var felfri i laghoppningen 130 och hoppade bättre än han någonsin gjort! Jag såg typ ut som han Roger Yves Bost när han hoppar, satt rejält löst åtminstone tre språng på banan... Han hoppade helt fantastiskt idag. Ändrade ridningen lite och hade nytt bett, detta gav enormt bra resultat. Känns jättebra med bägge prinsarna inför nästa helgs meeting i Högbo.

Dagen fortsatte sedan med att Car de mumma (Mumma) lämnade stallet. Vill tacka hennes ägare för fint samarbete med framförallt Caramelle och den korta tid Mumma var här.

Därefter kom en ny häst hit, en rutinerad jättefin herre. Kan ni gissa färg? ;) Mer info kommer om honom!

Nu måste jag verkligen sova. Imorgon väntar en lång och spännande dag!


Kommentarer
M säger:

Ännu en skimmel? :)

2013-05-06 | 07:25:43
Anonym säger:

Skimmel ;)

2013-05-06 | 07:58:02
Anonym säger:

Haha skimmel som vanligt tror jag! ;D

2013-05-06 | 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback