__

Hästarna som tävlas och rids just nu

Har fått lite skäll av er läsare att jag inte uppdaterar vilka hästar jag nämner i bloggen hela tiden. Vilka jag rider och tävlar, vilka som är till salu osv. Här kommer en liten update, dessutom med nya videoklipp på hästarna.

Jag kan förstå att det är svårt att hålla koll på alla hästar men på min hemsida uppdateras detta löpande. Så där är det lite mer struktur och koll på sakerna än min blogg. Så ni får jättegärna kika in där ibland!

www.amandagullstrom.n.nu

Valence "Valle" f -02 val e Athletico - Quito de Baussy Tävlar upp tom 150. Min egen häst.


Ramius "Musse" val f -02 e Cardento - Turban Rose Tävlar upp tom 145. Ägs av mig och min delägare Anna Arborelius.


Lady Madonna "Donna" sto f -02 e Cardento - Tasano Tävlar upp tom 145 Ägs av Anna Arborelius. Till salu


Monalisa "Lisa" sto -08 e Carland - xx Tävlar upp tom 110 Ägs av mina föräldrar.


Flying Emma "Emma" sto f -07 e Santa Cruz - Matador II Tävlar upp tom 120 debuterar snart 130. Ägs av Emma Bergflo. Till salu


Levinio "Levis" val f -99 e Levantos II - xx Tävlat upp tom 140 med sin ryttare. Jag har ridit 120 och debuterar snart 130. Ägs av Astrid Skogh. Till salu


Callisto "Calle/Bebis" val f -09 e Casall - Contender Min nyinköpta unghäst som just nu håller på att hoppas in. Min egen häst.

HAR INGEN VIDEO ÄN.

Agamemnon "Memo" val f -05 e Akribori - Good Future En häst som jag tränar och tävlar i hoppning, står hos sina ägare. Tävlar just nu upp tom 120 felfritt. Ägs av Petra Billerud.


Imeldina "Ida" sto f -04 e Akribori - Irco Marco En häst som jag hoppar ibland åt ägarna och ska tävla snart. Ägs av Eva Hörnell.

HAR INGEN VIDEO ÄN.

Amoremi "Amis" sto f -05 som jag hoppade in som fyraåring och visade på kvalitéen med 9-9 i hoppning. Går nu bara lugnt pga en hov hon har problem med. Hoppas då och då åt ägaren. Ägs av Christina Klingspor.


Cactusz Lime "Cactus" val f -05 e Minotaorus Hoppar jag ibland åt ägaren. Ägs av Jessica Horvart.

HAR INGEN VIDEO ÄN.
 

Kommentarer
Anonym säger:

Yamazaki då? :)

2013-05-25 | 09:27:18
Natalie säger:

Monalisa är ju också till salu? :)

2013-05-25 | 10:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback