__

Skönt...

Anledningen till att jag inte skrivit så mycket om sista dagarnas ridpass är för att jag helt enkelt inte kunnat rida. Ramlade av en av hästarna på ett kvällspass för tre dagar sedan och gjorde illa mitt knä rätt ordentligt. Trodde ett tag att både minisk och ledban var trasigt, men det är tack och lov bara en kraftig blödning i muskulaturen och i leden. Idag har jag faktiskt kunnat gå på benet för första gången,väldigt halt fortfarande förstås, men har till och med skrittat ut en häst en liten stund. Hållt lektioner för Amanda hela dagen som ridit hästarna så fint! Jag hoppas kunna rida lite lättare redan i helgen och så har jag heldagskurs här hemma på söndag!

Har ramlat av två gånger det här året och båda gångerna gjort illa mig rejält. Så himla irriterande. Måste försöka vara mer rädd om mig! Man inser att ridning är en ganska farlig sport ibland!

Pictures on my fat knee. Det är från igår, då hade svullnaden ändå gått ner rejält från kvällen innan. INTE SKÖNT!


Kommentarer
Lina säger:

Usch :( vad hände?

2013-05-24 | 22:50:57
Bloggadress: http://olinao.blogg.se
Monika säger:

Skönt att det inte var värre.

2013-05-25 | 10:05:01
k säger:

Jag vill inte skrämma dig men sådär svullet ska ett helt knä inte vara. Känns det inte bättre inom någon vecka så bör du uppsöka en ortoped för närmare diagnostik och en sjukgymnast för rehabträning. Håller tummarna!

2013-05-25 | 18:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback