__

Tävlingar framöver

Har planerat in en hel del tävlingar framöver med så gott som alla hästar i stallet. Det blir många roliga tävingar i juni och Monalisa och Yamazaki ska faktiskt tävla två helgen den månaden! Valence och Ramius ska gå lägre och lättare klasser i Strömsholm och sedan hoppa större klasser senare under juni månad. Ramius går elitomgången i lag i Strömsholm i 130 är det tänkt. Levinio och jag ska ut och känna på några 120 coh 130-klasser tillsammans under början av juni. Om inte bästa finaste Donna blir såld så kommer hon få komma ut och tävla lite i juni också! Flying Emma och jag debuterar 130 nästa tävling och Agamemnon ska fortsätta att få rutin i 120-klasserna!

Närmast ligger en lokal/regional tävling nästa helg där Monalisa, Yamazaki, Levinio, Memo, Flying Emma och ev Donna går. Torsdagen därpå går Memo 110 + 120, Emma och Levinio 120 + 130 på en regional tävling i Team Aspvik. Samma helg går Valence 130 + 125 i Strömsholm, Ramius 130, 130 elitlaget och 125 i Strömsholm på fina Slottsbanan. Helgen därpå är det Runsten Equestrian Games där jag tänkte att Emma och Levinio ev kan gå någon eller några klasser vardera under torsdagen/fredagen. Valence går sedan 135 på fredagen medan Ramius vilar den dagen. På lördagen går faktiskt båda hästarna GP-kvalet och på söndagen en varsinn 140-klass. Två helger därpå åker jag på meeting med mina älsklingar och hoppar 140, 140, 145 på Valence och 140, ev 150 och 145 på Ramius.

I juni ska även Monalisa och Yamazaki göra en regional tävling längre in i månaden.

Juni blir en rolig månad! :D

Valence Strömsholm 140 sommaren 2012

Kommentarer
Erika säger:

Dåligt med update senaste tiden... Speciellt med bilder/filmer mot vad vi är vana vid... När kommer en utlovade listan med hästar som du rider/tävlar? Bra blogg annars (som alltid!)

2013-05-24 | 15:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback