__

Kommer i gång igen!

 
Jag ber om ursäkt till mina trogna läsare för utebliven uppdatering senaste tiden. Men nu är jag i alla fall tillbaka igen! Hoppas att ni trivs lika bra som jag med den nya designen som min fina vän Erika har arbetat med. Oerhört tacksam, jag förstår inte mycket vad gäller kodning och design. Har heller aldrig haft intresse nog att sätta mig in i det... Tusen tack!

Jag har haft en väldigt bra vecka. Rebecca, som äger Lorden, har varit hos mig i tre dagar och vi hade det jättemysigt som vanligt. En underbar vän! Helgen bjöd på mycket roligt, som bland annat en familjemiddag med min tvillingsyster och hennes pojkvän och hela vår familj, en hemmafest i lördags och innan dess lyxmiddag framför "Så mycket bättre" med min bästa vän Amanda. Mycket tid tillsammans med min livs kärlek och sambo i helgen har det varit också. Livet är underbart.
 
 
 

Kommentarer
Frida säger:

Superfin design :) Glad att du är tillbaka, har saknat dina inlägg! Kram

2013-11-25 | 21:57:00
Madeleine säger:

Blev tiptopp med ny design. Mer lättläst och snygg :)

2013-11-25 | 22:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback