__

My beloved ones <3

Med er fyra kan jag se en väldigt ljus framtid kommande åren!

Valence som både kan gå riktigt stora 150-hoppningar och samtidigt gå snäppet lägre klasser riktigt snabbt mot klockan. Mitt allt!


Ramius som kommer kunna nöta på i de större klasserna och bygga rutin med mig i många 145-150-klasser. En häst med ett scope och mod att gå ännu större. En häst som jag känner mig enormt trygg på att hoppa stora klasser och kommer kunna ge mig rutinen i dessa. Ingen speedhäst alls. Vi kommer vara läromästare för varandra i de riktigt stora klasserna.


Och mina två stora kärlekar i livet just nu. Båda med en helt annan ridkänsla än herrarna ovan. Två 4-åringar som snart blir fem. Båda kommer matchas mot championat. De två bästa unghästarna jag någonsin haft!
 
Jag har aldrig haft så många bra egna hästar förut. Och jag tror att det är a och o för ridningen att bygga rutin i de stora klasserna nu för att i framtiden någon gång kunna nå de drömmar och ambitioner jag har med mitt tävlande. Samtidigt måste jag ha yngre hästar att bygga underifrån. Valence och Ramius går samma klasser och tävlingar och det är verkligen perfekt att ha två så lovande -09:or att ta med på samma tävlingar under nästa år. Jag älskar er och ser verkligen fram emot ett 2014!

Kommentarer
Melina säger:

Låter så himla härligt!! :)

2013-11-07 | 05:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback