__

Årsresumé

Har börjat skissa lite och rada upp hur jag ska framföra min årsresumé för 2013 när detta år lider mot sitt slut... Jag kan bara konstatera hur otroligt händelserikt det här året har varit. Det är nästan sjukt hur så mycket händelser, både positiva och negativa kan inträffa under ett och samma år... Skulle någon sagt till mig att några av de här sakerna skulle hända så skulle jag aldrig, aldrig ha trott på den personen sa... Så många nya individer som jag fått lära känna, och alldeles för många som både lämnat oss och livet på jorden under det här året...

Några bilder får hjälpa till att summera och berätta om några få saker som hänt under året så länge...

Största tanken under detta år tillbringas min älskade, älskade moster Nina som lämnade vår värld för en annan värld efter en kort men mycket våldsam tid i den fruktansvärda cancern. Jag saknar dig och jag tror att du är med oss fortfarande, bara på ett annat sätt än tidigare.
 

Kommentarer
Tilda säger:

Har du kvar det där bettet som jag ville ha?
du får gärna svara på min blogg! :)
mvh Tilda

2013-10-26 | 13:45:57
Bloggadress: http://persdottertilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback