__

Caruso

Vad gör Caruso numera? Har sätt att han inte gör alls många tävlingar/resultat? Har han varit skadad eller vet du varför han inte tävlas? Såg fram emot att kunna se honom i mina trakter när du sålde till familjen Ekman.

Hej!

Jag har lite kontakt med ryttaren regelbundet då och då. Han mår jättebra och har varit fullt frisk sedan de köpte honom. Jag vet inte riktigt varför han inte tävlar mer än vad han gör då han måste vara en fantastisk läromästare. Han tränas regelbundet för duktiga tränare i hoppning och dressyr och verkar ha blivit lovordad på flera håll! :) För mig är det viktigaste att han mår bra, inte att han tävlas mycket. Men självklart hoppas jag få se dem i större klasser med tiden!


Kommentarer
Lisa H :) säger:

Caruso är min favorit av "dina" hästar. Så fin!

2013-10-15 | 20:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback