__

Film Valence 150 VW GP kval 4 fel

Tyvärr ett mindre avbrott i filmen pga att Amanda var lite nervös tror jag... ;) Om ni tittar noga ser det ut som att han trampar till lite konstigt ett galoppsprång efter plankan som är hinder nummer tre. Mitt pet i kombinationen. Rätade möjligtvis upp mig för mycket över B i trekombinationen, men det var så jäkla kort där och Valle kunde ju, som många vet, i yngre dagar ta ett istället för två ibland... Det kändes inte som att han hade svårt alls, ändå var han säkert inte helt hundra den här dagen heller! Min riktiga fighter!

Han är verkligen min livs kärlek, min älskade Valence! <3


Kommentarer
Lisa H :) säger:

Men Gud vilken fin ritt!!!

2013-10-15 | 05:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback