__

Härlig dag!

Tog en kort uteritt i solskenet på min älskade Callisto efter att vi hade hoppat lite större hinder kvällen innan. Han njöt av solen och den friska luften!

Jobbade också lite på gården med fint sällskap i form av Izabella. Därefter blev det långlunch med mycket prat om gamla minnen och sen red vi ut tillsammans på en längre runda. Mys!

Därefter satte jag igång med hela stallet och gjorde fint i boxar, stallgång, krattade och så. Slitigt men så fint det blir :)

Red därefter ut på en lugn runda på finaste Elmer, min kärlek! Första gången vi red ut själva och han testade mig lite i början, sen skötte han sig verkligen galant! Min prins! <3

Kunde senare på kvällen efter insläpp, privatlektion för Disa och Diablo som var riktigt duktiga idag inte hålla mig för ett kvällspass nere på banan. Jobbade Ramius på marken med lite ökningar, samlingar, svängar, byten och skänkelvikningar. Hoppade också "klockan" på mycket låg höjd och han var så fin och så ambitiös. Jobbade också med olika antal galoppsprång på rakt spår och jag var jättenoggrann med att ha ett jämnt stöd i båda tyglarna. Det börjar verkligen lossna på alla håll med honom nu, äntligen! Så skönt att rensa tankarna, bara jag och Ramius i den friska, tysta höstluften. Underbart. Livets absolut bästa stunder! <3

Imorgon ska jag köra lastbilen till besiktning, klippa Valence och Callisto, träna för Anette, hålla lektioner och träffa min syster! MYS <3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback