__

Hästarna var fina igår!

Båda älsklingarna kändes riktigt fina igår. Fokuserade, hoppade mycket väl och var ridbara. Mina 5, 5 h sömn och tusen andra saker i huvudet märktes i ridningen dock. Ramius fick ett litet pet i sin klass men bästa känslan hittills. Valence hoppade grymt bra på framhoppningen, även inne på banan tills jag klantade mig på a in i trekomb. Dock hoppade han strålande på b och c. Eftersom jag då redan rivit lät jag honom tänka lite
själv och hjälpte honom inte så mycket för att vara nolla. Ett räcke kom vi då lite nära på lch han var inte tillräckligt uppmärksam så rev den. Annars hoppade han riktigt bra och var trots att jag inte hjälpte honom särskilt otroligt fördiktig och fin. förhoppningsvis var den rundan mycket bra inför dagens debut i VW GP kval 150. Ramius och jag rider samma klass för att träna. I dagsläget ger det oss mer för vi behöver skapa seniorrutin. :) Ska verkligen bara försöka fokusera på det som är viktigt idag, Valence, Ramius och tävling.




Kommentarer
Lisa H :) säger:

Lycka till så mycket!!

2013-10-11 | 12:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback