__

Visste ni...

...att något av det värsta jag vet är kunder som kommer och provrider hästar, tar ens tid, utsätter hästarna för en risk, rider och hoppar mycket och sedan inte hör av sig med något besked?

Det har hänt mig ett flertal gånger, och jag tycker att det är riktigt dåligt. Hur svårt kan det vara att höra av sig och säga att det inte är av intresse, eller att man vill provrida fler hästar eller liknande. Helst tycker jag att man ska känna och säga det redan under provridningen så man slipper slita på hästen i onödan. Men jag vill helst inte veta av kunderna igen, även om det dyker upp nya hästar, om de inte har hört av sig på ett vettigt sätt tidigare.

Jag vet att alla som säljer och visar hästar uppskattar när intressenter hör av sig, oavsett om hästen är av intresse eller inte.

 

Kommentarer
LinGil säger:

Haha...då måste du ha gillat mig, som ringde och smsade hela tiden!! En tjatigare kund än jag kan vara svårt att hitta.:)

2013-10-29 | 20:19:20
Emmie säger:

Håller VERKLIGEN med!
Usch för såna spekulanter..
Att man inte fattar att säljarna vill ha svar oavsett ?!

2013-10-29 | 21:13:21
Bloggadress: http://lsgroom.blogg.se
Melina säger:

Oförskämda människor finns det tyvärr! :/

2013-10-30 | 08:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback