__

Elmshorn VDL

På grund av att min underbara hästägare i Ramius av privata plötsliga skäl måste gå ur delägarskapet så måste jag tyvärr sälja min underbara nya 4-åring för att kunna behålla Ramius vilket jag verkligen vill göra.

Det här är en av de absolut bästa 4-åringarna jag någonsin suttit på. Han är e Emilion - Athlet Z ca 166 cm. En MYCKET personlig enmanshäst. Är det någon som seriöst letar en riktigt lovande unghäst är ni välkomna att höra av er till mig. Högre prisklass och endast till unghästvan ryttare då han har nerv och är grön. Mycket utevistelse är ett krav.

Det är med stor sorg jag säljer fantastiska Elmer... Tiden blev på tok för kort! :'(




Kommentarer
Lisa H :) säger:

Vad tråkigt för dig Amanda :(

2013-09-27 | 21:49:30
Johanna säger:

Men nej, trodde verkligen att detta var din "nästa" Valence :-(

2013-09-27 | 23:08:58
Sofie B säger:

usch tråkigt:/ han är verkligen super fin Amanda.

2013-10-01 | 13:41:17
Bloggadress: http://sberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback