__

Gästbloggning

Hej, hej!
 
Jag fick äran att gästblogga här idag! :)
 
För er som inte vet vem jag är så heter jag Rebecca och är 19 år. För lite mer än ett år sedan provred jag min drömhäst här hos Amanda! Det var ingen mindre än Lord Greystoke. Jag blev kär och någon vecka efter provridningen så besiktigade vi Lorden och han blev min! En av de lyckligaste dagarna i mitt liv!
 
Efter att vi köpt Lorden började jag träna för Amanda. Jag och Amanda fann varandra och blev riktigt bra kompisar.
 
När Amanda har någon box ledig eller när hon har kurser brukar jag och LG (som jag kallar honom) åka ner hit och bo här några dagar. Det finns inget roligare!! Jag får umgås med Amandis, rida, träna och äta god mat! Både Thomas (Amandas pappa) och Amanda är riktigt bra på att laga mat!! Lorden tycker också det är mysigt att hälsa på sina kompisar framför allt Valle och Kulan men även Callisto har blivit en kompis under sommaren.
 
Amanda betyder så mycket för mig både som kompis och tränare. Hon har hjälpt mig med extremt mycket med Lorden och vi skulle inte varit där vi är idag om det inte vore för Amanda!
 

 
Jag och LG kom i alla fall hit till Amanda igår em och igår kväll hoppade jag och Amanda (med Kulan) för Amanda! Det var super kul och som vanligt väldigt lärorikt! Det är så skönt att komma ner hit visa lite problem och så vips så har Amanda en lösning på dem! Superhero Amanda! ;)
 
Idag har vi slappdag, vi har fixat stallet på morgonen och nu har vi ätit våfflor till lunch. Snart skall vi ut i stallet igen och Amanda skall rida Lorden en liten stund innan jag sitter upp.
 
Igår efter hoppträningen så gick vi jag och Amanda x 2 in och såg film, vi tittade på film till kl. 02.45! så idag är vi lite trötta vilket märks eftersom Amanda somnat bredvid mig nu ;)
 

 
Nu kom Christoffer och då vaknade mandis så nu skall vi ut och rida världens bästa häst LG ♥♥♥
 
 
Tack och hej för den här gången!
 
ps Lorden hälsar :) ds

Kommentarer
Lisa H :) säger:

Vad mysigt ni verkar ha det. Jag vill också träna för Amanda igen :) !!!

2013-09-06 | 19:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback