__

Time to change...

Har precis kollat igenom höstens planerade tävlingar och tagit tillbaka starterna Donna var anmäld till. Det läggs till och tas bort hästar på min TDB regelbundet, verkligen. Men Donna är jag så van vid att ha till att kunna anmäla till de större och roligaste tävlingarna. Så lite smärtsamt känns det trots allt. Även om jag är väldigt glad över var hon hamnade och är nyfiken på att få följa henne med sin nya pilot. Uppdraget var ju försäljning redan från början så det känns bra att ha slutfört det, och är glad över att tidsperioden med Donna i stallet blev så lång som den faktiskt blev...

Dags att ta bort Yamazaki från TDB också. Snart kan jag även lägga in två nya förhoppningsvis framtida stjärnor när de väl anländer hemma på gården... :)

 


 
 

Kommentarer
ïsabella säger:

ingen dålig stam på callisto, kan du inte ladda upp någon tävlingsfilm på honom? :)

2013-09-05 | 20:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback