__

Ramius 3:e plac i dagens 130

Nu har jag gjort lite sadelbyte och experimenterat lite, och Ramius känns verkligen fantastiskt fin. Valence och jag är äntligen på väg ur en formsvacka och jag hoppas att vi kan nå en toppform inom några veckor då vi har stora uppgifter framför oss nu i vår. Hade ett ner på honom idag men upplevde att han hoppade bättre och bättre banan igenom. Känslan i sprången är mycket bättre än vad de har varit sista tiden. Jag har en skön känsla i kroppen och tror som sagt att han inom några veckor är back i Valleform. Jag hoppas verkligen det. Ramius kommer bli oerhört intressant det här året.


Kommentarer
Anonym säger:

Jävlar vilken skillnad!!!

2014-04-14 | 10:14:49
Emmie säger:

Jätte fin =)

2014-04-14 | 22:34:29
Bloggadress: http://lsgroom.blogg.se
Melina säger:

Oj vilken skillnad! Vad "snärtig han ser ut!!" :)

2014-04-15 | 19:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback