__

TACK TYRA!

Det här inlägget på Tyras blogg gjorde mig väldigt glad och minst sagt chockad när min vän smsade mig idag och skrev att Tyra hade gjort ett inlägg om min blogg. 


Min besöksstatistisk har nästan tiodubblats idag och jag hoppas att många kommer stanna kvar. Jag ser inte mig själv som någon stor bloggare och trivs egentligen med lite anonymitet, men bloggen har varit väldigt betydande för min satsning genom åren, mycket mer än vad jag från början trodde. Den har hjälpt mig på många sätt och många av mina hästägare har hittat mig genom bloggen och de är också de största stöttepelarna för att min vardag ska gå runt rent ekonomiskt. Så nu ska jag verkligen lyssna till Tyras önskan om bättre aktivitet och uppdatering här på bloggen och börja ta det mer på allvar. Rörande och väldigt stort för mig att hon skrev det här inlägget. 

Stort tack till Tyra för det här, det var viktigt för mig!

 

Kommentarer
Anonym säger:

Roligt du e såå värd det. Tidigare när hon funderade på sponsorryttare så tipsade jag om dig, roligt att hon hittat fram till dig!

Kram

2014-08-24 | 22:52:41
Anonym säger:

Välförtjänt! Du skriver väldigt väl och alltid intressant, dessutom så himla klokt och med så mycket värme och kärlek till dina hästar. Absolut bästa bloggen tycker jag :-)

2014-08-25 | 08:30:03
J. säger:

:)

2014-08-25 | 09:19:35
Victoria Ljunggren säger:

Du förtjänar att bli uppmärksammad! :D

2014-08-25 | 11:51:09
Nicole Vaattovaara säger:

Åh härligt! Kul att bli informerad om nya bloggar :)

2014-08-25 | 18:16:10
Bloggadress: http://watto.blogg.se
Matilda säger:

Såg det - super kul!

2014-08-25 | 22:28:35
Bloggadress: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback