__

Kiropraktorbesök för oss själva igår!

Igår var Amanda och jag i Tumba hos en kiropraktor för att hjälpa även oss själva med ömma ryggar! Denna kiropraktor var fantastisk, mycket metodisk och väldigt förklarande.  

Jag hade låsningar i framförallt nacken och bäckenet.  Mycket av mina problem har kommit efter min armbågsfraktur.  Även en hel del låsningar i ryggen. Amanda hörde hur det knakade enda ut i väntrummet under min behandling.  Han avslutade även med massage och avslutade med meningen - " Du går här ifrån idag med en ny rygg". Och det var precis så det kändes. 

Amanda och jag har nu lovat varandra att underhålla oss själva (nästan) lika noggrant som hästarna under nästa år. Det är viktigt för både vårt eget och hästarnas välmående och inte minst för att kunna hålla på med det här långt in i framtiden! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback