__

Som om det sista halvåret inte hade gått...

Hoppade fina Donna igår. Är fortfarande rejält sjuk men paketerade in mig i väldigt varma kläder, vinterridstövlar och huva under hjälmen och red tre hästar igår ändå. Hoppade fantastiska Donna för första gången på ett halvår, men det kändes som igår. Vilken fantastisk liten häst hon är och som jag har saknat henne!

Elin, hennes nya ryttare har minst sagt lyckats hålla henne i toppform och Donna känns verkligen superfin. Riktigt fin i kroppen är hon också! I helgen kommer dem upp så ska jag hålla lite träning och hjälpa henne att försöka hitta de sista knapparna som fattas. Ser verkligen fram emot att de kommer upp i helgen!

Bjuder på två korta filmer till er läsare som tyckte så mycket om Donna när jag hade henne. Snälla Amanda filmade oss lite igår. Sista två kortare banorna på riktigt stora hinder! Visst är hon häftig!



Kommentarer
sandy säger:

Fantastisk liten häst !!! :D kul att vi fick se mer av henne

2014-02-18 | 15:52:33
H.Pålsson säger:

Fina, fina lilla mulåsnan. Hon är fantastisk.Saknar henne på din blogg!

2014-02-18 | 18:09:38
J. säger:

Finaste lilla hästen!! =)

2014-02-18 | 20:53:26
Jennifer säger:

Fruktansvärt fin häst hon är!! Sjukt spänstig!!

2014-02-22 | 10:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback