__

Tack mitt livs kärlek för att du finns i mitt liv!

Jag blir rörd när jag tänker på hur du har förändrat mitt liv som du gjort och hur vi tillsammans har tagit oss fram. Att min första egna häst som jag fick som 4-åring när jag var 14 år skulle ha all denna potential som du har. Tillsammans har vi debuterat på tävling för första gången på 90 cm. På din rygg gjorde jag mitt livs första 120 runda eftersom jag aldrig red högre än LA på ponny. Därefter har vi upplevt och tagit oss igenom debuter i 130, 135, 140, 145, 150. Du har varit hästen som gjort det möjligt för mig att starta och placera mig i Junior SM och Young Rider SM... Vinna 130, 140, 145, 150... Göra internationell debut... Få rida nations cup för unga ryttare utomlands... Och nu, när jag blir senior, så höjer du dig ytterligare ett snäpp och blir också hästen jag får göra mitt livs första senior SM på, med en finalplats dessutom. Du känns bättre än någonsin och jag hoppas att vi har många, många framgångsrika år tillsammans och kan hjälpa varandra att utvecklas ännu mer och komma ännu längre.

Jag älskar dig mest av allt i hela världen och är innerligt glad att vi aldrig sålde dig trots att vi så många gånger fått förfrågan. Min allra bästa vän och största kärlek. Den dagen du inte kommer tävlas mer kommer du gå hemma i hagarna och berätta om alla upplevelser vi har haft och lära unghästarna hur man gör. Min fantastiska Valence! <3

 



Kommentarer
Anonym säger:

Blir så rörd av din fina text, vilket fantastisk team ni är!!

2014-02-15 | 18:22:18
Lisa H :) säger:

Vad fint skrivit till Valle <3

2014-02-15 | 21:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback