__

Underbar dag!

Jag har haft en underbar dag med härliga hästar, fint sällskap och strålande sol! Det har blivit många långritter och luften är så härligt frisk just nu!

Har ridit två långritter med min älskade pojkvän och en långritt tillsammans med min fina vän Felicia och Flying Emma som många säkert minns från förra året. Jättemysigt hade vi och fina hästar! Jag red på Lorden då och vi möttes på halva vägen innan vi tog en längre runda tillsammans. Lorden kändes verkligen kanonfin idag!

Måste också tillägga att jag blivit kär i Nino, satan vad underbar häst han är att rida och hantera. Till skillnad från min bråkstake Listo... ;)


Kommentarer
Anonym säger:

LG ❤❤❤❤❤❤

2014-01-27 | 05:10:57
Bloggadress: http://xerxes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback