__

Visste ni att...

- Jag har en tvillingsyster och en storebror som är fem år äldre än jag

- Jag tycker mycket om och är duktig på att laga mat

- Jag är en urusel sångare men älskar musik

- Varje måndag sitter jag bänkad framför Icabladet och skriver upp bra saker att handla för vecka. Vissa i min omgivning tycker att detta är lite småtöntigt medan jag tycker att det är ekonomiskt! ;)

- Jag är kvällspigg

- Hade jag inte hållit på med hästar på det sättet jag gör idag hade jag satsat stenhårt i skolan för att bli veterinär

- Jag är så kallad "fruktoman". Äter extremt, omänskligt mycket frukt...

- Jag har aldrig rökt en cigarett

- Jag skulle aldrig vilja bo i storstan

- Jag föredrar att träna för hårda tränare som säger rakt ut vad de tycker och tänker framför tränare som är milda och snälla i sin framtoning

- Jag festar och dricker alkohol max 5-6 ggr per år, då vid speciella och riktigt roliga tillfällen, annars föredrar jag kvällar hemma med min pojkvän, familj, vänner eller andra med andra par :)

- Jag tappar ofta bort saker

- Matematik var ett av mina bästa ämnen i skolan och jag är duktig i huvudräkning. Jag är dålig i språk.

- Ludger Beerbaum, Rolf-Göran Bengtsson och Scott Brash är stora förebilder för mig i ridning

- Jag är för snål för att gå till frisören mer än max en gång per år. Istället slingar jag håret hemma och så får min mamma, pojkvän, syster eller kompis klippa mitt hår

- Jag fick ta mycket skit av vänner och killar i högstadiet för att jag nästan alltid valde ridning och tävlingar på helgerna istället för att festa och umgås med folk . Idag är jag glad över att jag valde att fortsätta med sporten ändå och träffa andra vänner därigenom

- Bruce Springsteen och Elton John är mina största favoriter

- Känner jag en liten talang i en hopphäst kan jag arbeta väldigt lång tid för att försöka lyckas ta fram det trots att människor runtomkring misstror eller avråder mig från att lägga ner arbetet

- Jag har ett vansinnigt och nästan sjukligt stort intresse för djur, hästar och ridning ;)

 

Kommentarer
Frida säger:

Så roligt inlägg, kul att "lära känna dig" lite mer :)

2014-01-23 | 21:58:27
Freja säger:

Haha att du tappar bort saker är väl ingen nyhet ;)

2014-01-23 | 23:36:38
Anonym säger:

Jätteroligt med sådana personliga inlägg, kul att få "lära känna" dig lite bättre :)

2014-01-24 | 20:37:20
Julia säger:

Kul inlägg! Lite personligt så :)

2014-01-25 | 22:46:53
Bloggadress: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback