__

Film Serengeti 130 0+0 fel

Han börjar verkligen fightas inne på banan med mig nu. Det är så roligt. Fortfarande ligger han inte riktigt kvar sista galoppspårnget utan skjuter på lite, så det blir lite konstigt sista galoppsprång ibland. Men han måste vänta och ligga kvar utan att trycka på in i hindret på nära distanser, jag kan inte anpassa hela ridningen med att hela tiden hålla ut avrpångspunkten till de två sista galoppsprången. Vi får än så länge kompromissa lite och han måste förstå och rätta sig lite mer efter min ridning. Men för varje start vi gör tillsammans blir det verkligen bara bättre och bättre. Jag tycker så otroligt mycket om den här hästen, han är en mycket duktig hoppare med stor talang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback