__

Absolut inte min dag

Det var verkligen inte min dag idag. Hade en hysterisk framhoopnibg där jag inte alls kunde hålla mitt upplägg med Ramius. Tråkigt när folk tar över och kör sitt eget race på framhoppningen  och inte visar någon hänsyn till andra. Inne på banan hade han inte alls lagt i växel nummer två som han har och behöver utan kändes lite matt och engagerad.

Valence kändes verkligen grymt fin men fick ett pet ut ur trekombinationen. Kändes därefter jättefin igen men två sista bommarna föll. Otroligt nöjd med Valle. Han var så fokuserad och en riktig fighter som alltid. Jag gav inte tillräckligt bra förutsättningar för honom idag men han försökte till hundra procent.

Tyvärr ingen final imorgon i VW. Får sikta på Billdal och ladda upp för det istället. Tiden kommer ikapp oss alla. Det här var verkligen inte min helg. Mitt huvud sprängdes i morse efter all sorg och tårar igår och nu stryker jag morgondagen och stannar hemma i stället. Det blev ingen rolig helg alls efter allt som hänt. 

Min kärlek i livet ♡

Kommentarer
Anonym säger:

Det är bara att komma igen till nästa tävling :-) Stanna hemma imorgon och låt dina hästar ta hand om dig i sorgen.

2014-10-18 | 16:05:31
Lisa H :) säger:

Synd att du hade en dålig dag. Du är snart tillbaka igen ska du se. Ta hand om dig!

2014-10-18 | 20:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback