__

Livet stannar upp för ett tag

Saknaden efter Wilma är enorm. En stor förlust.  Min mammas sorg efter henne är smärtsam att se, det kommer ta lång tid för henne att bearbeta Wilma bortgång. Och gården är så otroligt tom utan henne.

Ibland känns det som att livet står still.  Man har lust för att rida, jobba och träffa hästarna och hålla kontakten med alla människor men ingen ork eller motivation. Det känns bara som att jag behöver en paus för att kunna andas och ladda batterierna.

Jag är väldigt glad över mitt beslut att stanna hemma idag, har inte varit i skick för att tävla.  Väldigt,  väldigt tråkigt att den här helgen i livet r precis var nu över hemma tävla bara hos underbara SRK,  men det är omöjligt att kontrollera.

Imorgon börjar en ny vecka och jag ska se det som en nystart. Och glädjas över att få umgås med min och sambons tillskott i familjen, valpen Kiwi. Hon är helt enastående,  vilken personlighet hon har. Otroligt klok. Så tragiskt att hon aldrig hann träffa vår Wilma...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback