__

Quantino är såld

Det är verkligen med blandade känslor som jag sålt min spänstiga och lovande gummi.  Det har gått så fort allting. Hade en intressent som ringde och sett honom på hemsidan och frågade om de fick provrida. Jag sa att det var okej. Och därefter gick allting väldigt fort. Inte så konstigt kanske efter vilken känsla han ger i språnget!  Det är massor med jobb kvar men han kommer verkligen kunna gå långt.

Idag klinikbesiktigades han helt utan anmärkning.  Fina killen fick beröm för sin mjukhet och gång! 

På söndag lämnar han troligtvis gården för sitt nya hem. En förlust i stallet. Men det ska bli att följa.  Han hamnar hos en ryttare med mycket känsla som dessutom utbildat egna ponnyer till hög nivå. Kan nog bli riktigt bra. Min fina Nino ♡


Kommentarer
Jennifer säger:

Roligt men tråkigt, tyckte det var så kul att följa han och Callistos utveckling! Dom verkade vara ett radarpar :-)
Men skönt att du verkar ha hittat ett bra hem!

2014-10-24 | 06:20:11
Anonym säger:

Guuuud vad tråkigt. Den där hästen skulle gått långt. Min favorit. Så himla spänstig!

2014-10-24 | 09:47:13
MalinKalin säger:

Tråkigt men hoppas han får det bra hos nya ägaren :)

2014-10-26 | 19:44:17
Bloggadress: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback