__

Svar på fråga

Hur kommer det sig att du har amore? Om jag inte minns helt fel hade Kristina Warg honom till salu?


Det är många som har känt igen Amore från Kristina Wargs blogg och jag har varit lite klantig som inte berättat för er varför jag har henne. Det är ju nämligen precis den Amore som varit hos Kristina tidigare.

Samma familj som äger Amore hade bokat in en av deras andra hästar hos mig och lämnade Amore till Kristina för tävling och försäljning. Men då den valacken som jag skulle fått in från samma familj blev såld redan innan han hann komma fick jag en tom plats i stallet. Eftersom Kristina är en god vän till mig och hade pratat med ägarna och förstått läget var hon väldigt snäll som frågade om jag då hade en ledig plats över i stallet. Det hade jag ju och ville gärna fylla upp den, och då föreslog hon i samråd med ägarna att jag skulle ta hem Amore hit istället. Enda anledningen till det var för att hon studerar på Handels universitet och inte riktigt hade den tid för att åka ut och tävla med Amore så mycket som hon behövde, då Kristina insåg att tävlingsrutin är a och o för henne. Jag blev väldigt glad eftersom jag håller på med det här på heltid och har mycket mer tid. Ägarna var väldigt tacksamma mot Kristina som var så ärlig och realistisk med planen kring Amore. 

Jag tycker väldigt mycket om det här stoet precis som Kristina gjorde och tror mycket på henne. Nu har inte jag heller varit ute och tävlat så mycket som jag borde då vi haft en hel del kunder och visningar på henne. Men nu har vi hunnit träna lite mer istället och hon ska få komma ut och tävla mer!

Jag är väldigt glad och smickrad över att Kristina gav det här förslaget eftersom jag hade tom box och redan tackat nej till andra kunder då jag såg platsen som tingad! :)


Amore och Kristina Warg
 




Kommentarer
Anonym säger:

Hon är så himla fin! :-)

2014-10-30 | 06:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback